יום שלישי, 15 ביולי 2014

ציבור התושבים ממתין לראות מי מחברי המועצה יצביעו בעד התושבים ומי מחברי המועצה נגדן

סיעת למעננו מציעה הצעה לסדר ובה היא מבקשת ממועצת העיר להחליט להפסיק עם המנהג שא"א להגיש בקשת הנחה לארנונה  רק עד יולי בניגוד לכל הערים.

התושבים ממתינים לראות מי ידאג להם ומי יצביע נגדם.





7 תגובות:

  1. אנונימי15.7.2014, 9:04

    גם מקבלים הנחה וגם לא משלמים וגוררים את זה עד סוף השנה????? זה ממש זילזול והפקרות

    השבמחק
  2. אנונימי15.7.2014, 14:39

    מנחם אתה חתיכת מוניפולטור עושה פיל מזבוב מה שמנחה אותך זה רק איך להכניס את התושבים ללחץ, לך לך לעיר אחרת ותעזוב אותנו במנוחה , די לשנאת חינם , ותפסיק לאיים על חברי המועצה הם לא עובדים אצלך, כל אחד מהם עושה למען התושבים בשבוע מה שאתה לא עושה למענם במשך שבעה חודשים , אתה רק מיילל ומקטר כל היום ,דע לך שלמקל יש שני צדדים וברגע שיתחילו לטפל בך אתה תצטער על הרגע שבו החלטת להתעלל בתושבים, הבנת את זה מר "תושבים למען תושבים"?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא הבנו מה מפריע לך להמשיך לעזור לתושבים ולהצביע בעד ההצעה מה הוא מבקש בסה"כ שתמשיך בעשיה המפוארה שלך ותצביע בעדדדד

      מחק
    2. אנונימי15.7.2014, 17:11

      ובכן בא ואסביר לך , לפי החוק הקיים במדינת ישראל חובה על כל תושב לשלם את מלא הארנונה בחודש ינואר, עד כאן מובן? יפה, כעת אם מגיע לך הנחה מכל סיבה שהיא העירייה חייבת להחזיר לך את מה שמגיע לך, ומה קורה בציבור שלנו סוחבים וסוחבים עד השנייה האחרונה, והשאלה היא למה? מגיע לך הנחה על פי הכנסות של שלשת החודשים האחרונים של השנה החולפת תביא את המסמכים ותקבל מה שמגיע לך ע"פ חוק, מדוע למשוך עד הרגע האחרון ולהתלונן שיש עומס במחלקת הגבייה ,מתוך ידיעה אני אומר לך שחברי מועצה כמו רביץ עוביידי הרשלר הרשקוף וייסברג מעבירים לתושבים את טופסיי הארנונה ללא צורך לחכות בתור במחלקת הגבייה, ואלה באמת נקראים אנשי ציבור שעוזרים לתושבים.

      מחק
    3. אנונימי15.7.2014, 18:41

      כל מילה פנינה, הנה ראו אפשר להסביר בצורה הולמת בלי לפגוע באף אחד,

      מחק
    4. בס"ד
      כבוד האנונימי! גם אם אתה נגד זה לא אומר שמותר לך לפגוע ביריב שלך! אתה רוצה שזיידה יעזוב את העיר? ומה עם הבוחרים שלו? אתה יורק לי ולעוד אלפים כמוני בפרצוף! חברי המועצה עובדים אצלנו התושבים! פרט בבקשה מה אכן עושים חברי העירייה! לפי מה שאני יודע הם לא עושים שום דבר חוץ מלהסכים ולהצביע בעד כל דבר שאומר רובינשטיין ולקבל משכורות השמנות!
      והכי חשוב! כל הפוסל במומו הוא פוסל! מי שבאמת מתעלל בתושבים זה רובינשטיין וחבר שלו פינדרוס (בזמנו) לפחות בכך שלא טיפלו בביתר תור (לא מעט שנים) ולא רצו הרבה שנים להשלים כבישי כניסה לעיר! ולעצמם הם בנו (על חשבוננו כמובן) בניין עירייה מפואר!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
    5. בס"ד
      חוץ מזה שחברי העירייה הנ"ל מעבירים טפסים לתושבים יש עוד דברים שהם עושים? אם כן בבקשה ספר לנו! כי לא שמעתי עליהם כמעט כלום! מה הם עושים שם כל היום?
      אברהם שוליאקוב

      מחק