יום שישי, 1 באוגוסט 2014

סוף סוף מישהו לוקח יוזמה

המצב באזורינו

לא סוד שהמצב באזורנו התדרדר מבחינה ביטחונית. בוודאי לא באשמת תושבי ביתר, להיפך. השקט והשלווה שאפיינו את האיזור, היווה סמל ודוגמה לסביבה. אך לצערינו כשיש מלחמה השכנים מתחילים להשתולל, למרות שהם מתפרנסים ואוכלים ממש על שולחנינו, ובכך מגלים את פרצופם האמיתי. בניסי ניסים לא נפגעו תושבי ביתר בצורה משמעותית, ממטחי בלוקים ובקבוקי נפץ שהטיחו תושבי חוסאן, ובינהם חמישה מחבלים עובדי "רמי לוי שיווק השיקמה". לא יעזור לאף קב"ט לשקר ולהכחיש את זה, משום שתושב ביתר שוחח עם חיילים, והם סיפרו שעצרו במהומות בחוסאן (שבהם נהרג תושב חוסאן) חמישה ובכיסם נמצאו תעודות עובד ברמי לוי.

נסיון לרצח היל"ת של תושב עירנו
סוחר תושב העיר, שהיה מורגל מימים ימימה לקנות בכפר חוסאן הסמוך, הותקף על ידי מחבל חמוש בסכין, שבא לדוקרו. התושב הצליח להמלט בנס מהתוקף, שנעצר לאחר מכן על ידי כוחות הביטחון.

מכונית התופת
מי שרצה להמשיך ולטמון ראשו בחול, ולומר הכל בסדר, הגיע בשבוע שעבר מכונית התופת הנוראית, שהראתה איזה נס קרה כאן, וח"ו מה היה עלול לקרות היל"ת. הרכב נעצר מכיוון צור הדסה לביתר, והיה שם מטען עם עוצמה נוראית.
החייל שקפץ על הרכב מסר את נפשו ממש, ובכך מנע אסון. יש הטוענים כי יש צו איסור פירסום על הממצאים בזירה, מה שברור שעד עכשיו לא פורסמו פרטים מלאים.

רחוב הרב שך, מחדל מתמשך
ברחוב הרב שך, כמעט מאז איכלוסו, התושבים מתלוננים על בעיות ביטחון, ואין מושיע. גדר של בית ספר, עם פרצות מפעם לפעם, מדירות שינה מעיני התושבים. מידי פעם, נראה שכן לא נחמד מוואדי פוכין, כשהוא משוטט לצורך גניבת רכוש, או דברים אחרים. התושבים חזרו והתריעו, שהדבר מסוכן מאוד, ומדובר ברחוב מבודד, ושני רכבי שמירה בכל העיר שמגיעים אחת לשעה וחצי, לא מועילים מלבד להאיר את הסביבה בכמה שניות של אור כתום ומהבהב. הרי אם מחר יהיו עוד עשרים רחובות, העירייה תקבל עוד כסף על שמירה, אבל לא תוסיף שמירה.
כולנו זוכרים את רצח משפחת פוגל הי"ד, ואין להוסיף בדבר המצער ביותר.

הבקבוק נפץ ששבר את גבם
בשבת הקודמת התקרבו מחבלי פוכין לגדר רחוב הרב שך, ליד בית הכנסת הספרדי, וזרקו בקבוק תבערה! נכון שגורמי העירייה מכחישים, אך נאמנים דברי התושבים יותר מאלה שיושבים ממול מסכי המחשב ולוחצים "אנטר"...

החליטו לקחת יוזמה
כמה מתושבי רחוב הרב שך, החליטו לקום ולעשות מעשה. הרי לא באנו לארץ ישראל להחליף גלות בגלות אחרת, ולחכות שהפריץ ישמור על היהודים. התארגנו והחליטו שנמאס לשלם על כלום. גניבות ופריצות הפכו לדבר שבשיגרה, ושחייבים לעשות משהו, לפני שיהיה מאוחר, והם יוכלו ח"ו רק לבכות על העבר. איך אמרו הורים חכמים לבנם החייל פעם: "עדיף וועדת חקירה מכוערת, מהלוויה מפוארת". מכאן הכל התגלגל, ומעכשיו הכסף שלהם ילך באמת על שמירה, ולא לצרכים לא ידועים.

מהם יראו וכן יעשו
ברחובות נוספים כגון צדקה ואש קודש, ורחובות נוספים המרגישים מבודדים ומופקרים, כדאי להם ללמוד מתושבי רחוב הרב שך.

בזמן מלחמה "התותחים רועמים והמוזות שותקות"
ראש עירנו מגלה בשעה קשה זו מנהיגות לתפארת. הוא לא עוזב את צאן מרעיתו, והוא מעתיר עלינו תפילות. אומרים שהוא לא יזוז מהיכן שהוא נמצא אי שם, עד שה' יפסיק את המלחמה... בזמן כזה אנו משתדלים להמעיט בביקורת ככל הניתן. יחד עם כל תושבי ביתר מתפללים ולומדים לרפואת הפצועים, ושמשמים ינחמו את משפחות החללים הי"ד.

11 תגובות:

  1. אנונימי1.8.2014, 12:03

    ראש העיר בזמן המהומות היה באירופה יחד עם סגנו, הם כל הזמן התפללו שם כי פרט לכך הם לא מסוגלים לכלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. אנונימי1.8.2014, 18:26

      זה כבר לא סוד. ראש העיר מכור לטיסות לחו"ל. הוא לא מצליח להישאר בארץ יותר מארבעה חודשים רצוף. זה התמכרות שמחייבת טיפול כמו כל התמכרות כפייתית אחרת.

      מחק
  2. אנונימי1.8.2014, 12:09

    בואו נגיד שעושים חרם על קניות אצל רמי הקמצן עד שהוא לא מסלק את המחבלים , מה יעשה אדון רמי יתחיל למכור עוף בשקל וכל העדר הנקרא תושבי ביתר ירוצו כמו טיל לחסוך כמה שקלים ע"ח דם יהודים.

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      הבעיה היא שכל החנויות מעסיקים ערבים!
      אבל האמת היא שחרם היה עוזר! ואפילו הקמצן רמי לוי היה מתקפל!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  3. בס"ד
    חייבים להוציא חוברת לכל תושבי העיר ולפרסם זאת! שכולם ידעו מה באמת קורא בביתר! ולא מה שמפרסתם העירייה!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  4. אנונימי1.8.2014, 15:21

    רובינשטיין באומן.

    השבמחק
  5. אנונימי1.8.2014, 15:22

    בקופת אגרת השמירה יש מיליון ש"ח מגביה מיותרת

    השבמחק
  6. אנונימי1.8.2014, 15:29

    כל מילה בסלע

    השבמחק
  7. בס"ד
    בואו חשבון! בביתר כ 6000 דירות שמשלמות כל אחת 35 ש"ח בחודש, פלוס דמי שמירה עבור כ 1200 פועלים פלסטינים כל אחד 300 ש"ח בחודש. יוצא 210000 ש"ח של תושבים פלוס 360000 של אבטחת פועלים בחודש! כמעט 600000 בחודש! איפה הכסף?
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  8. אנונימי3.8.2014, 15:46

    חשיפה: לאור "הצלחת" צה"ל בעזה שוקל ראש הממשלה להציע לראשע-ירנו הנכבד את תפקיד הרמטכ"ל במקום בני גנץ.
    ראש הממלה מציין שהגיע למסקנה זו לאחר שקרא על עצותיו החכמות של ראשע-ירנו במקומות שונים ובהם: מירון, קייטנות לתלמידים החרדיים, ומשרד השיכון ועוד ועוד

    השבמחק
    תשובות
    1. בס"ד
      קטן על רובינשטיין! עכשיו התפנה מקום של ראש ממשלת אוקראינה והנשיא פורושנקו אמור להציע את התפקיד למאיר שלנו! ורענן יהיה שר הביטחון! מתאים להם!
      אברהם שוליאקוב

      מחק