יום שני, 25 באוגוסט 2014

האם אסור לעירייה לבזבז גם קצת על חיי התושבים. רובינשטיין בזבז הציבור ישלם? המשך

מספר מ. תושב שכונת התמר,

"יצאתי מביתי ביום שני כ"ב אב שעה:22:50 בערך מביתי לכיוון בית כנסת סמוך לתפילת ערבית, בדרכי עברתי דרך בניין לכיוון "פארק השבטים". סמוך ליציאה מהבניין בכניסה לפארק אני מבחין לפתע בנחש צבעוני באורך של 65 ס"מ לערך על חומה המחוברת לבניין, התאורה באזור הייתה חלשה מאד עקב מנורות רבות שלא פועלות באזור זה זמן רב כך שלא שמתי לב לסימני וצבע הנחש באופן ברור, התקשרתי למוקד 106 שהביא לי את מספר החרום של עיריית ביתר אחרי המתנה של 2 דק' על הקו ללא מענה ניסיתי לפעול באופן עקיף להשיג מספר של אדם רלוונטי מהעירייה אך ללא הצלחה. כעבור זמן רב ויקר, עוברי אורח הצליחו לתפוס את מוקד החירום ולהביא לי אותו, אך לתדהמתי התברר לי שהם מטפלים רק בכלבים משוטטים אך נחשים מסוכנים זה מחוץ לתחומם לגמרי. למזלי הרב יאמר לזכותם שהם הועילו להסכים להביא לי מס' של לוכד נחשים בעל רישיון, אך הבהירו לי שאת מאות השקלים אני צריך לשלם ללוכד כי הם החליטו שנחש ארסי זה לא מספיק חשוב כדי להיכנס לתחום הארנונה. נאלצתי להסכים משום סכנת נפשות ואכן הזמנתי את לוכד הנחשים מכיסי שבחסדי השם תפש את הנחש שהתברר כארסי ביותר ולדברי הלוכד ילד הננשך, נופח את נשמתו תוך 15 דק' (כך שגם מסוק לא היה מציל אותו רח"ל, ובנוסף זו הייתה נקבה שלאחר ההשרצה הסכנה הייתה גדילה לאין שיעור) נחרדתי למשמע הדברים שהרי הנחש היה במקום שבו משפחות על ילדיהם יושבות ומסתובבות.
אם לא די בכך נאמר לי ע"י שכנים עוברי אורח: שראו ג"כ את הנחש בימים האחרונים אך לאחר שהתברר להם שהעירייה לא משלמת ולא משתתפת אפי' בפרוטה נאלצו לוותר ולהביא את כל ילדי הפארק לידי סכנת חיים ממשית כיוון שמאיפה ישיג אברך שלא סוגר את החודש סכום עצום של 300 שקל?"    

מבדיקה שנעשתה מתברר כי עד לא מכבר היה לוכד נחשים שימש את העירייה אך לאחרונה האיש פוטר  ואין לעירייה מי שילכוד את נחשים.




6 תגובות:

  1. אנונימי25.8.2014, 18:17

    לפי התמונה, ובמחילה מכבודך, אין זה נחש ארסי.
    מומחה לנחשים.

    השבמחק
  2. אין להם כסף ללוכד נחשים! יש להם מאות אלפים לתוכנית עיר ללא אלימות שלא מועילה דבר! יש להם כסף לאורוות הסוסים שכמעט אף אחד לא רוכב עליהם חוץ מאנשי צוות שבילי חינוך (ילדי ביה"ס בקושי פעם בחודש 5 דקות גם לא כולם). יש כסף לכלובים של כלבים התוקפניים באותו בית ספר. יש להם כסף למשכורות עתק ורכבי פאר!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק
  3. אנונימי26.8.2014, 3:26

    אנו משפחות בעיר שאף פעם לא יוצאים לטיולים עקב היוקר ושלא לדבר עלמלונות שנבחרי ציבור גונבים חעצמם על חשבון החלב של. ילדי ישראל

    השבמחק
  4. אנונימי26.8.2014, 17:36

    מדובר בנחש עין חתול המדבר שלא מסוכן לאדם, והוא גם מוגן ולכן אסור ללכוד אותו אלא להניח אותו לנפשו ולגרום לו לחזור לשטח הגינות.

    ואגב, פרסם את שם הלוכד המאיים כדי שנדע את מי לא להזמין..

    השבמחק
  5. אנונימי26.8.2014, 22:57

    כמה פעמים יוצאים נבחרי ציבור למלונות על חשבון הציבור?

    בפרט שבזמן שהתושבים לא לא אפילו לטיול אחד!



    חייבים להפסיק את ביזבוז.

    תנו לילדים חלב לשתות במקום להסתובב כל הזמן במלונות!

    השבמחק
  6. אנונימי26.8.2014, 22:58

    כמה פעמים יוצאים נבחרי ציבור למלונות על חשבון הציבור?

    בפרט שבזמן שהתושבים לא לא אפילו לטיול אחד!



    חייבים להפסיק את ביזבוז.

    תנו לילדים חלב לשתות במקום להסתובב כל הזמן במלונות!

    השבמחק