יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

יותר גרוע מ"מויסר"

סגן ראה"ע יצחק רביץ, התנהג היום כאחד הריקים. כנראה שהכבוד עולה לו לראש, הוא מאבד עשתונות. מה שקרה הבוקר (שלישי) בכניסה למקווה במוצפי, זה איבוד עשתונות מצידו, והוכחה קבל כולם, שלא רק שאיננו ראוי להיות ראש העיר הבא, אלא גם שאלה גדולה אם הוא יכול להישאר בתפקידו הנוכחי.

מה קרה בדיוק ליד המקווה במוצפי?

דוד גוטליב, עוזרו של מנחם זיידה יו"ר האופוזיציה בביתר, הגיע לבקר במקום. יצחק רביץ התעצבן, ואמר לו: "אין לך רשות להכנס. הרבנים לא מרשים להכנס!" ענה לו גוטליב: "אתה לא הבעל הבית כאן, המקווה לא שלך. גם חברת אלואל עדיין לא ביצעה מסירה של המקום לעירייה. אני עוזר של מנחם זיידה יו"ר האופוזיציה, וזכותי להכנס". ענה לו רביץ: "אני אזמין משטרה"! גוטליב: "תזמין!"
גוטליב בתוך כך, צילם חלק מהאירוע. רביץ התרגז, והחל לנבל את פיו בגסות כאחד הריקים ואמר צמד מילים שלא ראוי להעלותם כאן מפאת כבוד הקוראים.
רביץ, שראה שאיומיו לא עושים פרי, צלצל בעצמו לתחנת המשטרה בביתר, והתלונן על תקיפה. השוטר שהגיע, לא הבין כל כך על מה המהומה, ואמר לרביץ שאם הוא מעוניין בתלונה, שיבוא לתחנה ברחוב סלונים.
עד כאן כל הפרטים המלאים והנכונים.

והנה, מגיע רביץ עם החבר'ה מהברנז'ה, והכינו בכיכר השבת הידוע באמינות כתבותיו, כתבה שקרית ומרושעת, כאילו שגוטליב תקף והפליא במכות נאמנות את רביץ, על לא עוול בכפו. הנה שני ציטוטים מהכתבה שכביכול "מהוגנת" ב"כיכר השבת":

"מאבק על בניית מקווה באחת השכונות בביתר עילית התפתח לעימות אלים כלפי סגן וממלא מקום ראש העיר יצחק רביץ שהגיע הבוקר (שלישי) לסיור במקווה ואליו נלווה דוד גוטליב, עוזרו של חבר המועצה מנחם זיידה.
בין השניים התפתח עימות ובעקבות כך אחד הפועלים הזמין ניידת משטרה שהגיעה למקום. דוד גוטליב עוכב על-ידי השוטרים ויצחק רביץ הגיע אל תחנת המשטרה כדי להגיש תלונה.
באשר למקרה התקיפה, אמרו המקורבים: "במסגרת עבודתו הגיע רביץ למקום ועוזרו של זיידה הגיע גם, הוא עמד שם והודיע לו שאסור להיכנס למקום בהוראת הרבנים והוא באמת לא נכנס. אחרי כמה דקות אחד הפועלים נכנס וגוטליב וניצל את ההזדמנות ודחף את רביץ תוך שהוא מכה בו מכות חזקות, ונכנס פנימה וצילם את המקום".
עד כאן הדיווח ב"כיכר השבת".

בתחילת הכתבה קודם הם קובעים עובדות. שגוטליב תקף במכות חזקות את רביץ. אחר כך, להראות כביכול הוגנות, הם מביאים תגובה של זיידה. מגוחך.

 כל מי ששכל בקודקודו מבין בדיוק מה קרה כאן

בתמונה המצורפת, נראה יצחק רביץ מדושן עונג, חליפתו מיושבת במקומה כולל העניבה, ולא נראה שמישהו דקות קודם תקף אותו ב"מכות חזקות".
מי שקצת מכיר את הזן של הפוליטיקאים, הם יודעים לנצל כל תקרית לטובתם במאה אחוז. אם רק היה גוטליב מרים אצבע קטנה עליו, רביץ היה כבר ממהר להזמין אמבולנס לפינוי, ומתאשפז מיד עקב תקיפה חמורה. לדוגמא: מי שזוכר, פעם דה ארטוך שונא חרדים מושבע מבכירי האוצר, נתן סטירה לחבר הכנסת הרב יעקב כהן. כהן אושפז לכמה ימים והגיש עליו תלונה חמורה.

יותר גרוע מ"מויסר"

תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים. בתמונה נראה רביץ בכבודו ובעצמו מתלונן לשוטר, והשוטר רושם את התלונה. סיפור כאילו "אחד העובדים במקום" התקשר למשטרה, מגוחך ביותר.
הבעיה, שלא מדובר פה ב"מויסר", זה הרבה יותר גרוע. פה רביץ שיקר והעליל עלילת דם על תושב ביתר, שכל חטאו היה בכך שרצה לעקוב אחר התקדמות הטיפול במקווה לרווחת תושבי ביתר!!! ובגלל זה, רביץ מתנהג כמו בריון אלים, מעליל שכביכול גוטליב "תקף אותו במכות חזקות", ומעליל עלילה נבזית! איך ייתכן לבצע מסירה נפשעת כזו, שלא היתה ולא נבראה?! ועוד ממי שאמור להוות דוגמא כסגן ראש עיר בעיר חרדית!!!

הלך הזרזיר אצל העורב

רביץ, צריך את רובינשטיין. כל חודשיים ראש העיר מאשר מחדש את המשכורת של הסגן, בגלל בעיות אישורים מהחשב המלווה. ולכן רביץ זקוק להראות נאמנות בלתי מתפשרת לבוס. אחרת, אולי לא תאושר שוב המשכורת השמינה הבאה?

בנוסף, רביץ התנהג כאחד הריקים. גם גירש אדם שלא בסמכות, גם ניבל את פיו, וגם העליל שחטף "מכות חזקות". מזכיר מאוד את הסיפורים הישנים על הפריץ שמתלונן על "מושק'ה" שמכה אותו.



תושבי ביתר שואלים עצמם, האם ראוי זה להיות סגן ראש העיר, ובוודאי לא מתאים להיות בעתיד ראש העיר. הבעיה עם הפוליטיקאים, שהם בטוחים ומרגישים כמו "מסמר בלי ראש". אתה יודע איך הם נכנסו אבל לא יכול להוציא אותם אף פעם.

נדנד, נדנד, רד עלה, עלה ורד. פעם למעלה, פעם למטה...


רביץ מגיש בעצמו תלונה. פירסם שמדובר בתקיפה פיזית

7 תגובות:

  1. אנונימי12.8.2014, 18:19

    תודה על הגירסא המלאה של מה שקרה שם

    השבמחק
  2. משה רבינוביץ12.8.2014, 18:19

    רביץ הוא מסכן טיפש גמור, לא יותר מזה. יש לרחם עליו.

    השבמחק
  3. חבר מועצה מזועזע13.8.2014, 1:23

    מזעזע!!!!!

    אין עוד מילים להוסיף על עיוות המציאות מצידו של רביץ, כשהתמונה אומרת הכל!!!

    השבמחק
  4. אנונימי13.8.2014, 9:37

    אין לכם בושה?זה הכותרת של רצח?

    בלוג הזוי של אנשים הזויים

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
    2. אתה כוכב! אין שום קשר לרצח! זו רק מליצה! כעין אימרה שנונה! ותו לא!
      אברהם שוליאקוב

      מחק
  5. אחלה בלוג! אנשים טובים! שים לב שגם לך נותנים להגיב כאן ולכתוב את מה שאתה רוצה! למרות שאתה כותב שהבלוג הזוי והאנשים הזויים!
    עיתוני העיר יתנו לך לכתוב כך על עירייה או על המקורבים והמקומבנים? לא! תגיד תודה!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק