יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

חוד לי חידה!
איך זה שהעירייה במצב גרעוני חמור, ולאחר מאמצים רבים של עבודת החשב לאורך למעלה מחצי שנה, שהוא הצליח להוריד את הגרעון מ67 מליון ש"ח ל62 מליון ש"ח, כשהחשש הגדול שבסיום שנת הכספים (31.12.14) יתברר שהגרעון גדל שוב, מהסיבה הפשוטה שהפקידות הגבוהה בעיריה, קרי ראש העיריה וצוות עוזריו, אינם ממש משתפים פעולה עם החשב המלווה אלא להיפך רק מחביאים ממנו דברים וממשיכים לחגוג מתחת לאפו.

אז איך זה, שבמצב גרעוני כזה חמור, מתפוטר הגזבר יהושע פולק בסוף השנה האזרחית, ויוצא לפנסיה. ובאורח פלא גם הודיעו מאיר רובינשטיין ויהודה שפיצר  בצורה נמהרת לפני כשבוע ליועץ הכלכלי רוני שטרסברג, שהוא יפוטר מתפקידו בסוף החודש הלועזי (ספטמבר).


יצויין, שמר רוני שטרסברג מלווה ביעוץ פיננסי את העיר כבר שני עשורים במקצועיות ובנאמנות יוצאת דופן, עם שלושה ראשי הערים גרליץ, פינדרוס ורובינשטיין, ופתאום כשהגזבר מפוטר/מועזב מפטרים איתו יחד בעת ובעונה אחת את היועץ הכלכלי, ובעצם משאירים את העיריה ללא גזבר וללא יועץ כלכלי כלל.


האם אנו עדים למחטף שרובינשטיין רוצה לעשות?

האם הוא רוצה להכניס בדחיפות בראשון לינואר גזבר חדש מאנשי שלומו, שיעזור לו לעקוף את החשב ואת אנשי משרד הפנים, ובלי שיהיה את היועץ הכלכלי שיתריע בתום לב על הקלקולים לחשב ולכל מי שירצה להקשיב ליועץ?

ימים יגידו.

ביתר בתנופה יעקוב בעז"ה!


תגובה 1:

  1. אנונימי28.9.2014, 21:34

    כל השנים וענונו סיפק את הפרטים ורוני שטרסברג הציג אותם ......
    כל עוד וענונו נמצא יהיו משכורות בזמן ועוד.....
    רוני שטרסברג+פולק. הוצאה מיותרת לחלוטין.

    השבמחק