יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

סליחה והתנצלות

מערכת ביתר בתנופה עושה חשבון נפש לקראת השנה החדשה שבעזרת השם תבוא עלינו לטובה. כמו כל עם ישראל בזמן זה יש מקום לחשוב על העבור ולראות את הפנים לעתיד על מנת לעשותו יותר טוב.

מכמות תשדורות הדואר האלקטרוני שקיבלנו ראינו שיש הרבה אנשים ששלחו חומר על מנת למגר את השחיתות והם כועסים מדוע העניין לא עלה.

מערכת ביתר בתנופה דבר ראשון מתנצלת בפני כל מי שעשה מאמץ, אסף חומרים ושלחם אך דעו לכם, כי במערכת אין עובדים המקבלים שכר. כולם מתנדבים אשר מנסים לעשות למען התושבים והעיר. לכן, לא תמיד יש את הזמן לחפור ולבדוק לעומק הכל. דבר שני, ישנם חומרים שאמורים להפליל אנשים אחרים ולכן המערכת בשלב זה נמנעה מלעשות בהם שימוש.

אנחנו מאמינים כי הפעילות שלנו ב"ה תישא בסופו של דבר פרי וברוך השם כבר היום רואים פירות כאשר המושחתים נזהרים יותר, גונבים פחות והשירות לתושבים, אומנם לא מספיק אבל יותר ויותר משתפר. מי האמין שעיריית ביתר סוף סוף אחרי שנים של שלטון יחיד תעשה לונה פארק בקיץ לילדים. נכון, היו תלונות, אך בסופו של דבר יש כאן צעד יפה. בנוסף אל תשכחו שראש העיר סוף סוף הכריז לאחר כמעט 7 שנים שבראשות העיר שבכוונתו להתחיל ולטפל ברחובות העיר המוזנחים. גם זה הישג שברוך השם ביתר בתנופה יכול להתגאות בו.
ועל הכל ההצלחה להקטין את מחיר המיסים על התושבים, דבר שנעשה תוך שיתוף פעולה עם סיעת למעננו - תושבים למען תושבים. ב"ה מחיר המים ירד, כאשר מחיר המים היה כבר יותר מהמותר לקחת ע"פ התקנות. העלאה של הארנונה לשנת 2014 נבלמה לחלוטין. העלאה לשנת 2015 נבלמה לא לחלוטין אך בהחלט נעשו שינויים משמעותיים למען הקל על התושבים.

מערכת ביתר בתנופה מבטיחה!

לא להרפות במלחמה בשחיתות!
לא להרפות במלחה למען התושבים!

מערכת ביתר בתנופה מתנצלת!

בפני כל מי ששלח חומר ומשום מה הדבר לא עלה!
בפני התושבים שחשים שביתר בתנופה לא מספיק לוחמת. (מה לעשות גם לנו יש מוגבלות)



שנה טוב ומתוקה לכל תושבי העיר ולכל בית ישראל

תגובה 1: