יום חמישי, 2 באוקטובר 2014

מדהים... המרובע הקדוש: 
בחדרי חרדים - בעולמם של חרדים - מאיר פרוש - מאיר רובינשטיין

 המגמה הברורה של האתרים "בחדרי חרדים" ו"בעולמם של חרדים" בעד שני האישים הנ"ל ובני משפחתם, דרשה הסבר.
אם אי-מי ניסה להעלות פוסט או תגובה באתרים אלו שלא נעמה לעיני פרוש או רובינשטיין, הפוסט היה נעלם או בכלל לא מופיע באורח פלא ובצורה עקבית, ועם הסברים נחמדים של העורכים וחברי המערכת.

ללא קשר למידת היידישקייט בלשון סגי-נהור של שני האתרים הללו, וכאן התמיהה על שמסנן התוכן "רימון"  לא זיהה את הבעייתיות לנוער ולסתם יהודים כשרים, באתר "בחדרי חרדים", כפי שזיהה ובצדק את המכשולות בצניעות ובטהרה של האתר המשוקץ של שאולזון.

תקופה ארוכה התאפקנו. אך לאור המקרים החוזרים ונשנים בשני אתרים אלו, כדאי להביא לידיעת הציבור:

הבעלים של "בחדרי חרדים" משמש, לפי מקורות מוסמכים, כיועצו הנאמן של ישראל פרוש באלעד. גובה שכרו הוא הסוד הגדול. מדברים על סכומים יפים. אנו לא ננקוב בהם, לפני שיהיה המסמך בידינו בעז"ה.
מטבע הדברים, הוא גם מחוייב לכלל הכוורת של משפחת פרוש, וכדלהלן. כך, שגם במערכת הבחירות וגם לאחריה, נמחקו אשכולות ונפסלו ניקים שהעיזו להביע ביקורת מרומזת או גלויה על מאיר רובינשטיין והתנהגותו הציבורית. גם אם התבטאו בנימוס ובזהירות, שלא לעבור על חוקי הפורום.

ולאידך, יש את הבעלים של "בעולמם" (-מר שאולזון המפורסם בכתיבתו המוסרית ומעשיו הצנועים בלשון סגי-נהור...) המכהן זה שנים רבות כאיש סודו וכחבר הכוורת "הטהורה והקדושה" של חה"כ מאיר פרוש, וככזה הוא מחוייב לחבר הכוורת מר מאיר רובינשטיין, בן טיפוחיו של מאיר פרוש, בבחינת "כזה ראה וקדש"... אשר שש ושמח בראותו איך שרובינשטיין מצליח לכנס תחת חסותו וחסות פרוש עשרות מאכערים שונים ומגוונים, ואשר נותן למאיר פרוש את ההרגשה (המוטעית!!!) כי ביום פקודה הם יתגייסו כולם למחנה של פרוש, לפריימריז באגודת ישראל, או אולי אפילו הקמת מפלגה עצמאית, או חלומות מתוקים אחרים שחלמו אחרים על אחרים...

אי לכך ובהתאם לזה, קיבל שאולזון הצנוע את התפקיד להגן על רובינשטיין מחד, ולהשמיץ את מבקריו מאידך, כשהם תולים בו תקוות רבות שהוא יכול להשתולל וללכלך בצורה הכי גסה, בלי לחשוש מתביעת דיבה (טעות בידיו. חלק ממושמציו הם בעלי אזרחות אמריקאית. תביעה ענקית בוא-תבוא בעז"ה בבית משפט בארה"ב ולא על סכום פעוט!)

והרי לפנינו את המרובע הקדוש. 
ואידך זיל גמור.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה