יום שני, 5 בינואר 2015

תחקיר קצר, כמה יעלה לבנות אולם/מתנ"ס ברחוב החוזה מלובלין בשכונת התמר, והיכן בדיוק הוא יבנה, ומתי יסתיים בנייתו.

לפני יותר משנתיים וחצי בחודש סיון תשע"ב פורסם באתר הרשמי של העירייה וכן בעיתונות דאז, על כך שאושר תקציב של 5 מיליון ש"ח לבניית אולם רב תכליתי ברחוב החוזה מלובלין [מצורף הכתבה] כמובן שמים רבים זרמו בירדן ושלג רב ירד בביתר עילית אך שום אולם/מתנ"ס לא נבנה ואפי' לא החלו בבנייתו,


לפני הבחירות שהתקיימו לפני יותר משנה בחודש חשוון תשע"ד פירסמה מפלגתו חוברת מלאה ורצופה בשקרים על שכונת התמר, בה נכתב שהאולם פיס נמצא כבר בבניה, לא פורט היכן בדיוק, כמובן להד"ם.

בחודש חשוון האחרון [כד' חשוון תשע"ה] פורסם ב'שערים' על תוכנית לבנות אולם פיס/מתנ"ס ברחוב חוזה מלובליןפינת ברוק, בעלות של 10 מיליון ש"ח.

היום יד' טבת תשע"ה פורסם ב'שערים' [מצורף הכתבה] על בניית מתנ"ס בעלות של 11 מיליון ש"ח ברחוב החוזה מלובלין פינת ויזניץ, כמו"כ פורסם שעפ"י הערכות העבודות על הקמת המתנ"ס צפויות להימשך כשנה לכל היותר.


פיתוח ותשתיות בשכונת התמר

פיתוח ותשתיות בשכונת התמר (הגדל)
בפעילות נמרצת של ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין הציבה העירייה בתי כנסת, אושר תקציב להקמת אולם רב תכליתי וגוייסו ארגונים ומוסדות להקמת עוד 3 בתי כנסת ו 2 מקוואות טהרה בשכונה.

מליאת עיריית ביתר עילית אישרה בסופ"ש את החלטות ועדת הכספים ובהם; תקציב בסך 5 מיליון ₪ לבניית אולם רב תכליתי שיוקם בעז"ה ברח' החוזה מלובלין בשכונת התמר. כמוכן אישרו חברי העירייה את פרוטוקול הועדה המקצועית לשורה של הקצאות למוסדות חינוך, דוחו"ת כספיים ומינוי חברי דירקטוריון לחברה לפיתוח העיר.

בדברים שנשא בפני חברי המליאה אמר ראש העיר הרב מאיר רובינשטיין כי עם אכלוס רח' הרב שך בעיר "אני שמח לבשר לכם, כי הצבנו ברחוב לפני כחודש מבנה נייד, שישמש כבית כנסת לתושבי השכונה בנוסח בני הישיבות. במקביל, בית כנסת בנוסח חסידי נוסף מוקם בימים אלה ע"י רב קהילת 'זלאטיפולי' מליקווד שבארה"ב אותו הצלחנו לגייס בס"ד לטובת תושבי השכונה. כך גם הוקמו בשכונה עוד ביכ"נ ע"י קהילת 'ראזאלע' ברח' כנסת יחזקאל וביכ"נ לקהילות הספרדים ברח' החוזה".





תגובה 1:

  1. אין על מאיר! בעידן האינטרנט קשה עד בלתי אפשרי להסתיר דברים ולסתום פיות!
    כל שנה נחשפים עוד ועוד אנשים לשקרים של ראש העיר והבטחות שווא שלו!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק