יום שני, 16 בפברואר 2015

בס"ד 
מכתב ששלח חבר מועצת העיר ביתר עילית ה"ה אורי הולצמן למנכ"ל משרד הפנים ולממונים על יישובי יו"ש, בדרישה חד משמעית להורות לעיריית ביתר עילית להפסיק זמנית את משרת הדובר, עד להבראת משק העירייה, וכן להפסיק כל התקשרות עם היחצ"ן הסובייקטיבי מר גלסנר ("אסור לתל אביב לשמור שבת")

ד"ר שוקי עמרני
מר עידו צ'פניק
מר אבנר כהן

א.מ.נ.
שלום וברכה!

הובא לידיעתי שמר משה גלסנר המשמש כשדרן ברדיו קול חי ו/או רדיו קול ברמה, נותן עד היום שירותי יחסי ציבור ו/או ייעוץ תקשורת לעיריית ביתר עילית, תמורת סכום לא מבוטל של 24 אלף ש"ח לחודש.

לדעתי, קופת העירייה שלנו מדולדלת, ואין סיבה שנממן הוצאות לוקסוס כאלו.

(כן אביע תמיהה על הוצאות פרסום של עיריית ביתר עילית, כמודעות ברכה, ומודעות אבל, שלא לפי התקנון, ובטח מיותרים בימים אלו שהעירייה במיתון עמוק.
אין סיבה למודעות כאלו, שבעצם מטרתן הסמוייה לתרום פרסום נוסף לראש העירייה מר מאיר רובינשטיין, ששמו בלבד מתנוסס על מודעות אלו.)

​לחידוד הדברים:
​בדקתי ומצאתי שבקדנצייה הקודמת של העירייה שימש כדובר הרב אליהו נאה בשכר חודשי 9 אלף ש"ח + מע"מ. ומר משה פרידמן כיועץ תקשורת בשכר חודשי 10 אלף ש"ח​. 
​שני המשכורות יחדיו + מע"מ הגיע לסך 22420 ש"ח 
הרב נאה גם שימש ככותב פרוטוקולים, וישב ערבים שלמים בישיבות מועצה וועדות שונות. גם ערך את עלון המועצה. וגם קיבל עבודות שונות במסגרת העיריה. 
בהתחלת הקדנציה לפני כשנה פיטרו את שניהם, לכאורה כצעד התייעלות.
ו... הביאו את מר משה גלסנר שמקבל סך 24 אלף ש"ח כולל מע"מ...
תוספת של 1580 ש"ח לקופת העירייה, שלא לדבר על הפיצויים וכו' לדובר הותיק שפוטר.

מר גלסנר, לא עושה חצי מהעבודות שעשו קודמיו, השניים הנ"ל. (אגב, הרב נאה היה תושב העיר. ואילו מר גלסנר הוצנח אלינו מאלעד שבמרכז)
וכולם שואלים עצמם, במה בדיוק מתבטאת עבודתו, וכמה שעות יש לו עבור ביתר, כשהוא משמש כשדרן ופרשן בערוצי הרדיו. שלא לדבר על ניגוד אינטרסים בין עבודתו כשדרן, שלכאורה הוא אמור להיות אובייקטיבי, ועבודתו כמדברר את עיריית ביתר עילית, שם הוא מהווה נאמנו ועושה דברו של מר מאיר רובינשטיין ראש העירייה.

עובדה היא שכלי התקשורת החרדים חסומים באופן מוזר בפני חברי המועצה מהאופוזיציה, מר מנחם זיידה ואנוכי הקטן. גם כשאנו מביאים לפניהם מידע חדשותי, מקבלים מהם את התשובה הלאקונית "אין בזה בשר. זה לא מעניין"
אבל, בעוד שעה תמצאו את כלי התקשורת החרדים מביאים "סנסצייה" על מנחם זיידה ובגנותו, וכמובן שזה מעשי ידי משה גלסנר, שמקדיש כנראה את השעות הספורות שיש לו עבור ביתר, למטרה יחידה - מלחמה באופוזיצייה.

* * * *

יש באפשרותכם להתעלם כליל מדבריי. אך לא נעבור על זה לסדר היום.
אני דורש להפסיק את ההתקשרות עם מר גלסנר, שהיא לדעתי מיותרת, הוצאה בזבזנית. בזמן שבביתר מפטרים עובדים ומתכוונים לסגור מחלקת תרבות.

הנה בעיריית בני ברק, משמש שם הדובר גם כמזכיר העירייה. ותמיד היה תפקיד הדובר בעיריית בני ברק נתונה למי ששימש בתפקיד נוסף.
ביתר עם 50 אלף תושבים יכולה לקחת דוגמא מבני ברק בעלת 183 אלף התושבים! 

עוד דוגמא:
מועצה איזורית עמק לוד, עם תקציב 100 מיליון ש"ח אין לה דובר כלל מיום קום המדינה.

לחילופין, אפשר להעסיק אי מי מעובדי העירייה הותיקים (לא אלו החדשים שראש העיר הכניס השנה מתוך כוונה לא טהורה לדעתי), שישמש גם כדובר בד בבד עם משרתו.
לדוגמא: מר עקיבא אוביץ, שמשמש כמנהל לשכת ראש העירייה, יוכל בהחלט לקבל תוספת עבודה של דובר.

בברכה
אורי הולצמן
חבר מועצת העיר

נ.ב. אני מצפה לתשובתכם



-- 
---------------------------------------
עשה מצוה אחת נוספת היום לקירוב הגאולה, ושיהיה לך יום נהדר!
Do one additional Mitsvah today and have a great day!
---------------------------------------
אורי הולצמן - Uri Holzman
חבר מועצת העיר ביתר עילית - Beitar illit city council member
יו״ר הועדה למען הקשיש
חבר ועדות: חינוך, הנחה בארנונה, שמות, איכות הסביבה, תפוצות, מכרזים, ותכנון ובניה
יו"ר פורום נציגי חב"ד ברשויות המקומיות
ארה"ק - 972-54-685-7701+ Israel
צרפת - 33-6-52511834+ France
שוייץ  -41-76-44-63-552+ Suisse

תגובה 1:

  1. מי שצריך דובר בכלל?! רובינשטיין לבדו יודע להוציא כתבות על הפעילות המאומצת שלו למען תושבי העיר! ולהצטלם יחד עם העוזר שלו בכל אירוע.
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק