יום שלישי, 14 באפריל 2015

קבלני ביתר עילית בעימות עם רובינשטיין לאחר ההצבעה על המס החדש של הפועלים הפלשתינאים חלק א'

תגובה 1:

  1. בס"ד
    מאיר מעסיק אצלו בבית רק יהודים? ומי בנה לו את המקווה בבית? יהודים?
    ומה עם העסקה של פלסטינאים בעירייה? זוכרני פעם הביאה עירייה לבית ספר שבילי חינוך אשר כל תיקון קטן בו מתבצע על ידי עובדי עירייה, את אינסטולטור ערבי ממזרח ירושלים במקום להזמין תושב העיר. זו דאגה לתושבים ולפרנסה שלהם?
    כאשר יקי העלה רעיון להביא לבד חברת שמירה מאיר ענה שאין בעיה ושאין לו עניין בזה ושהוא לא נגוע! משהו טען שהוא אכן נגוע? לא! אז מה זה היה? כובה בוער על הגנב או פליטת פה תמה?
    רובינשטיין טוען שלא יושן רגוע בלילות עקב כך שיש כאן אלף חמש מאות פועלים שמסתובבים בעיר. שקר גס! כאשר היו הקבלנים שומרים על פועלים או שומרים חמושים אשר עבדו קבוע באתרי בנייה היינו רגועים אך עתה כאשר אין שומר באתרי בניה וסייר בא פעם ביום לבדוק אישורים (גם לא תמיד) זאת הפקרות!
    שום קבלן אומר מאיר עד היום לא שמר כל היום על הפועלים שלו! ואל תענו לי על זה! גם שקר וגם חוצפה! א. רוב הזמן הקבלנים היו שומרים על פועליהם, והפועלים ידעו שגם עם קבלן נסע הוא יחזור בהקדם. לא כמו עכשיו שהסייר בא פעם ביום לבדוק אישורים ואחרי זה לא מגיע כלל (והפועלים יודעים זאת). ב. אתרי בניה מופקרים! רק הפועלים נמצאים שם! אין קבלן, אין שומר קבוע כמו שהיה פעם. אף אחד לא ימנע מהפועלים להסתובב בעיר כמו שהם מסתובבים חופשי בתקופה האחרונה.
    נוצר מצב אומר מאיר שמסתובבים פה פועלים! הפך מזה! פעם הם לא היו מורשים להסתובב חופשי (עתה יש לא מעט שהעירייה התירה להם לנסוע באוטובוסים פנימיים) וכל שכן שבאתרי בניה היו שומרים קבועים! ועכשיו הפקרות חוגגת!
    14 נוסאי נשק ושבע רכבי סיור איפה הם? לא היה ולא נברא! כל זה מול אלף חמש מאות פועלים אומר ראש העיר! פעם על פי החוק על כל חמישה פועלים היה שומר חמוש!
    אם איזה חימום מוח יהודי יפגע בערבי ואפילו בטעות אז אומר מאיר הוא יצא עם נשק קר או חם לפגוע בתושבים! אחרי כל פיגוע שקורה במדינה פועל נקיון פלסטינאי שמנקה רחובות רב שך וקדושת לוי, מקבל מכות מהתושבים חימומי מוח כלשון ראש העיר! אני אפילו לא צריך לפתוח רדיו! רק רואה אותו מוכה וחבול (עם פנסים מתחת לעניים) כבר יודע אני שהיה פיגוע! ואף על פי כן לא הוא ולא חבריו ולא הפועלים שכל פעם רואים אותו מוכה אינם יוצאים לנקום!

    שורה תחתונה היא שמאיר ממשיך לשקר! ולא אכפת לו לא מביטחון ולא מתושבים! הוא רוצה למלא קופת העיר בכל הדרכים!
    אברהם שוליאקוב

    השבמחק