יום רביעי, 25 באפריל 2018

מה מסתיר מאיר רובינשטיין: מאיפה הכסף?

• מאיר רובינשטיין ראש העיר ביתר עילית בראיון סוער ל'קו החרדי' ובמכתב נזעם (לא ברור למי ממוען, העיקר שרץ בתשקורת) נגד הכוונה של משטרת ישראל ומשרד התחבורה להגביל את מספר המשתתפים בהילולת הרשב"י בל"ג בעומר במירון ומצהיר כי הציבור יגיעו ברכבים פרטיים ויעלו אף במידת הצורך לציון הרשב"י רגלית.

מאיר רובינשטיין!!!
תושבי עירך שואלים: איפה הכסף???
אתה מסיים כעת שתי קדנציות מלאות, ומיד לאחר הבחירות שעברו וחגיגת הבזבוזים, הגיע הבום, חשב מלווה ו-60 מליון שקל חובות.

והנה, העירייה הצליחה להגיע למצב ב"ה של איזון (ה-60 מליון לא נעלמו...) והופה: בשנת הבחירות חגיגת בזבוזים: כיכרות, מתקנים חדשים, ואפילו רשימה שלמה של דיירי רחוב שמודים על התקנת מתקנים חדשים בגינה, ואיך לא? גם ביתרציק המהולל מככב בכל פינה. השבוע: רחוב חזון איש או אחר יזכה לביקורו של ביתרציק. איזה יופי, ימות המשיח.

וכאן שואל האזרח הקטן: מאיפה הכסף???

האם רגע אחרי הבחירות נקבל את הסטירה בפרצוף, והעירייה תחזור שוב לקיפאון כי "נגמר הכסף בקופה"? ואז חוזר חלילה, עד לשנת הבחירות בעוד חמש שנים נוספות?

אז כל הכבוד על השתדלנות הכלל חרדית בעניין "מצוקת העולים מירונה בל"ג בעומר". אבל מה עם הכבישים השבורים והמדרכות אותם הזניחו עשר שנים? מה עם מעברים שנסגרו באטימות להולכי רגל עבור עסקנים, מה עם חניות שנגזלו עבור קומבינות??? מה עם איזור תעשייה ערבה שעומד מוזנח עשר שנים ולאף אחד לא איכפת. מה עם מחירי הדיור שהאמירו כי אין בנייה חדשה אמיתית בלי קומבינות?

מאיר רובינשטיין, מאיפה הכסף???

נשמח לפירוט מלא רגע לפני הבחירות, ולא רגע אחרי, אז נוכל רק לדבר לקירות.

תגובה 1:

  1. אנונימי6.7.2018, 11:32

    נראה את ביתרצ'יק מתקן את רחוב קדושת לוי אין לי מושג איך מקבלים חמשה כוכבי יופי כנראה שהם לא עוברים במתקן המכשולים שנקרא רחוב קדו''ל

    השבמחק